TRÄDGÅRDSKAFÉ 12 APRIL
Under våren har Kalmar trädgårdsförening haft trädgårdskafé vid tre olika tillfällen, detta var tredje och sista kaféet för våren. Det har varit trevliga tillfällen för oss medlemmar att träffas och prata om allt mellan himmel och jord som rör vårt gemensamma trädgårdsintresse. Sticklingar och fröer har också fått nya glada ägare.